SuSaulium
Sveika Gyvensena
Sveika Gyvensena
Asmeninis treneris
SKAIČIAI
Atsiliepimai
SelfBranding
Kursai
Antsvoris
Uždari mokymai įmonėms
Media
VIDEO
Mintys
Receptai
mankštos
Naujienos
Stresas
Maistas
Naudinga
Dieta
Rekomenduoju
Kontaktai
Kūno masės indeksas KMI
Be Glitimo
Linai
Duona
Grikių duona
Daiginti kviečiai
Košės
Daiginimo lentelė
Žalieji kokteiliai
Moliūgai RAW
Žieminis kokteilis
Melioninis kokteilis
RAW košelė
Bananinis desertas
CitrusBananas
Naminis šokoladas
Ryžių paplotėliai
Grikių duona

Daigintų ir paraugintų grikių duonelė - į sveikatą! 


Keičiant mitybą, susiduriame su būsena: "lyg kažko trūksta, noriu kažko, tik nežinau ko...". Jaučiam, ir net žinom, kad nesam alkani ir vis tik ieškom ko čia tokio sveiko, skanaus ir malšinančio nežinomybės būseną, užkramčius.
Tokiose situacijos, norėdami išvengti diskomforto, karts nuo karto "nuslystam" ir prisivalgom visokių nesamonių ir vis tiek nesijaučiam gerai, tik dar labiau susierzinam, nes, be to, kad apsunkstam, prisideda dar psichologinis nepasitenkinimas savimi.



Džiovintos arba keptos daigintų ir paraugintų grikių duonelės, tokiu atveju, tikrai gera išeitis - sočios, yra ką pakramtyti, skonis puikus ir daugeliui visiškai atstoją įprastą, kasdieninę duoną, be kurios "žmogus negali gyventi :-)"

  1 didelei porcijai reikės:
  • Žalių, galinčių sudygti grikių -  1 stiklinės
  • Agurkų arba kopūstų raugo - 4-8 valgomųjų šaukštų
Gamyba:
  1. Nuskalaujam ir 20-40 min. palaikom užmerkę grikius, vėl praskalaujam ir paliekam daiginti iki kol prasimuš daigeliai. Nereikėtų laukti, kad daigeliai būtų per ilgi, geriausia nuo 1 iki 3 milimetrų.
  2. Sudygusius grikius gerai perplaunam ir dedam į blenderį, užpilam raugo ir sumalam. Šiam darbui tinka ir kokteilinė ir lėtaeigė sulčiaspaudė ar net paprasčiausia mėsmalė.
  3. Gautą "tešlą" sudedam į dubenį, pridengiam ir pastatom kur šilčiau. Paliekam 8-12 valandų, vėliau suprasit, kad priklausomai nuo nuo to kiek laiko parauginsit, priklausys ir skonis. "Tešla" taps puri ir šiek tiek pakils, įgaus rūgštelės skonį ir kvapą.
  4. Jei turite džiovintuvą ir esate prisiekęs žaliavalgis, tai sekantis etapas - džiovinimas. Visi kiti drąsiai galite tiesiog kepti: geriausias būdas "čirvablynių" ar vaflių kepimo formoje, bet tinka ir orkaitėje, tik tokiu atveju, reiktų pačią duoną daryti ploną - iki 1 centimetro.
Skanaus !!!
RECEPTAI 

Jei patiko, paspauskite Patinka :-) ačiū!