SuSaulium
Sveika Gyvensena
Sveika Gyvensena
Asmeninis treneris
SKAIČIAI
Atsiliepimai
SelfBranding
Kursai
Antsvoris
Uždari mokymai įmonėms
Media
VIDEO
Mintys
Receptai
mankštos
Naujienos
Stresas
Maistas
Naudinga
Dieta
Rekomenduoju
Kontaktai
Kūno masės indeksas KMI
Be Glitimo
Linai
Duona
Grikių duona
Daiginti kviečiai
Košės
Daiginimo lentelė
Žalieji kokteiliai
Moliūgai RAW
Žieminis kokteilis
Melioninis kokteilis
RAW košelė
Bananinis desertas
CitrusBananas
Naminis šokoladas
Ryžių paplotėliai
Be Glitimo
Ir dar kartą visiems, kurie tiesiog negali atsisakyti duonos - gerokai sveikesnė alternatyva, tik šį kartą skani, sukramtoma ir soti.
2 paplotėlių variantai:

1 - paprastas ir greitas - Ryžiai ir morkos
Paruošiam tešlą čirviniams blynams, geriau šiek tiek skystenė, paplotėliai bus plonesni, traškesni ir skanesni. Visus ingredientus suplakam kokteilinėje arba kombaine ir kepam čirvinių blynų formoj. Vidutinis blyno kepimo laikas  7-8 minutės. Kepimo forma sutepam alyvuogių kauliukų ar kitu kaitrai atsparesniu aliejumi, arba sviestu ghi.
  • 2 -3 morkos nuskustos ir sublendintos S formos peiliu, morkine tarka arba kokteiline(su vandeniu arba be) 
  • Ryžių miltai (iš parduotuvės, šiuo metu jau galima gauti) 200 -300 gr.
  • Vanduo apie 300-400 gramų, bet priklauso nuo morkų šviežumo
  • Druskos - pagal jūsų vartojimo įpročius.

2 -  sudėtingesnis, sveikesnis ir maistingesnis - Grikiai, morkos ryžiai
Ruošiam panašios konsistencijos tešlą kaip ir variante 1. Tik dieną prieš pradedam daiginti grikius (
Daiginimo lentelė) tada blendinam ar kitaip smulkinam morkas, po to sudedam kartu grikius ir smulkinam iki košelės ir jei dar vandens nepylėte, tai supilam ryžių miltus ir vandenį ir įdedam druskos. Kepam kaip variante 1.
Ingredientai:
  • 200 gr - sausų grikių (stiklinė)
  • 200 gr - ryžių miltų
  • 2-3 vidutinio dydžio morkos


Skanaus !!! 
RECEPTAI

Jei patiko, paspauskite Patinka :-) arba pasidalinkite, ačiū!