SuSaulium
Sveika Gyvensena
Sveika Gyvensena
Asmeninis treneris
SKAIČIAI
Atsiliepimai
SelfBranding
Kursai
Antsvoris
Uždari mokymai įmonėms
Media
VIDEO
Mintys
Receptai
mankštos
Naujienos
Stresas
Maistas
Naudinga
Dieta
Rekomenduoju
Kontaktai
Kūno masės indeksas KMI
Pirmas ratas
Antras ratas
Kinų energetinė
Pentagrama
Strelnikova
Kardio
5 Tibeto
5 Tibeto

Daroma susikaupus, lėtai. Kvėpavimo derinimas būtinas. Pratimai pereina iš vieno į kitą.

 
Pratimai Eilės Nr. Kartojimai
Sukamės 1 21
Atsigulus 2 21
Atsiklaupus 3 21
Atsisėdus 4 21
Ant rankų ir kojų pirštų 5 21
Pilvas 6 9

Tai labiausiai europiečių ir amerikiečių gyvenimo stilių atitinkantis rytiečių pratimų rinkinys. Ši mankšta yra nesunki, bet tikrai efektyvi, susideda viso labo iš 5+1 pratimų. Ją išmokęs, visada atsiminsi ir ji neverčia žmogaus "Pakeisti tikėjimo".  Jos esmė: būkite savimi, būkite sveiki ir jauni ir todėl natūraliai tobulėkite.

Legenda pasakoja, kad iš kartos į kartą Tibeto vienuoliai perduoda pratimų kompleksą, kuris iki gilios senatvės padeda išsaugoti jauną ir sveiką kūną. Dar žinomi kaip Penki Tibetiečiai, šie kadaise slapti pratimai dabar prieinami ir vakariečiams. Jiems kasdien užtenka keliolikos minučių, o praktikuojantys džiaugiasi išaugusia energija, tirpstančiu svoriu, geresne atmintimi, atsigavusiais plaukais, dingusiais skausmais ir tiesiog grįžusia jaunyste. Šių penkių pratimų veikimo mechanizmas gana paprastas. Žmogaus kūne yra septynios pagrindinės čakros (energijos centrai). Žmogui senstant energijos centrai silpsta, o gyvybiškai svarbi energija blokuojama arba sulaikoma - taip atsiranda ligos, vyksta senėjimas. Greičiausias būdas susigrąžinti jaunystę, sveikatą ir gyvybingumą - pradėti šiems energijos centrams vėl normaliai veikti. Tai gali padaryti penki paprasti pratimai, apjungiantys dvidešimt vieną jogos pratimą. Todėl kartais ši mankšta dar vadinama Tibeto joga. Kiekvienas iš jų atliekamas nuo 3 iki 21 karto. Reguliariai praktikuojant 5 Tibeto pratimus, sumažėja stresas ir raumenų įtampa subalansuojama kūno energijos sistema, auga fizinis pajėgumas ir lankstumas, didėja raumenų tonusas, valomas organizmas, sustiprėja pilvo presas, sumažėja liemens apimtis, gerėja atmintis, nebekankina dažna nuotaikų kaita.